מורינגה

כמוסות מורינגה מכילות את המרכיבים הפועלים במורינגה ומשמשות כפתרון אפקטיבי עבור מצבים בריאותיים רבים. מחקרים מוכיחים כי עלי מורינגה טומנים בחובם כ – 90 ערכים תזונתיים, כ – 46 תרכובות נוגדות חמצון וכ – 36 תרכובות להן סגולות אנטי דלקתיות וסרטניות. בנוסף בעלים ניתן למצוא גם כלורופיל ואומגה וכן 18 חומצות אמינו מסוגים שונים. אפשר להבין מדוע צמח זה נחשב כבעל סגולות טיהור וריפוי. מורינגה הנו עץ אשר מקורו בהודו ולו סגולות רפואיות רבות. ברפואה המסורתית נעשה שימוש בעליו לצורך טיפול בקשת רחבה של מצבים בריאותיים החל משפעת ועד לסרטן ואיידס והוא נחשב לתוסף תזונה עוצמתי לצרכי סיוע או ריפוי. עץ המורינגה עשיר ברכיבים מן הטבע ובנוסף הוא גם מכיל את כל אבות המזון, כך שלא בכדי זכה לכינויו – עץ החיים. לפי תורת האיור ודה ההודית, מורינגה משמש לריפוי כ – 300 מחלות מסוגים שונים. יכולות ריפוי מופלאות ועוצמתיות והכל – בצמח אחד

2 כמוסות ביום עם ארוחה

120 כמוסות

רכיבים: 400 מ”ג מורינגה

חלבון –אבן הבניין של הגוף חיוני ליצירה וחידוש הרקמות ובניית התאים בגוף.

חומצות אמינו –האחראיות על סנתוז החלבונים, שותפות ליצירת הורמונים

כלורופיל – מסייע בניקוי הכבד, המעיים ומערכת הדם מפסולת ומרעלים.

פחמימות –מספקות אנרגיה לגוף והן תורמות לתפקודם של המוח, הכבד ומערכת העצבים.

סיבים – בעלי ערך גליקימי גבוה במיוחד, ידועים כמסייעים לזירוז תהליכי מעיים.

סידן – תורם לחוזקן של העצמות בגוף וכן לפעילות תקינה של השרירים.

נתרן – תורם לוויסות רמת החומציות בגוף, לאיזון הנוזלים ולוויסות נפח המים.

מגנזיום – שותף לרבים מהתהליכים ההורמונליים בגוף. כמו כן הוא שולח אותות למערכת העצבים ומווסת את רמות הסוכר, הכולסטרול ולחץ הדם בגוף.

זרחן – מקור אנרגיה לגוף אשר תורם לסיבולת השרירים וכן להפעלת אנזימים.

אשלגן – מונע עליית לחץ דם ותורם לפעילות תקינה של הלב.

נחושת – שותפה לייצור המוגלובין כמו כן היא אחראית על ייצור הפיגמנט של העור והשיער.

ברזל – אחראי לקשירת החמצן בגוף, להובלתו אל התאים וליצירת כדוריות דם אדומות.

ויטמינים – מורינגה עשירה בוויטמינים מסוגים שונים ביניהם וויטמינים האחראים על הפיכת סוכרים לאנרגיה, עידוד התיאבון, ספיגה טובה יותר של מינרלים וויטמינים וברזל בגוף, חילוף חומרים גבוה, העלאת רמת הפוריות, חיזוק המערכת החיסונית, הפחתת תהליכי הזדקנות, וויסות רמת השומנים ועוד.

חומצות שומן – עוזרות למנוע מחלות לב, מווסתות את רמת השומנים, הסוכרים ולחץ הדם וחשובות בייצור הורמונים.