סל הקניות

קנייה מאובטחת

וואטסאפ

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

סדרת אלוורה

שמפו | שמפו משקם | ג'ל רחצה

הסדרה כולה מבוססת על תשלובת
רכיבים אקטיביים טבעיים

לשיער רגיל עד יבש ולשיער שעבר החלקה

לאיזו מטרה פותחה הסדרה?
טיפוח עמוק מן הטבע
מבוסס על צמח אלוורה אורגני
למי היא מיועדת?
מתאימה לשיער רגיל עד יבש (מתולתל, גלי וחלק) לשיער פגום ולשיער שעבר החלקה.

עוד בסדרה

סדרת אלוורה של רוטס לטיפוח השיער והגוף. הסדרה מבוססת על מרכיבי צמח האלוורה . הסדרה כולה הורכבה והותאמה במיוחד למתן פיתרון מושלם ומבוסס ב 100% על מרכיבים טבעיים ללא סולפטים . מרכיבי צמח האלוורה הוא המרכזי והדומיננטי בכל מוצר שבסדרת האלוורה ומשולב בתמציות שמנים בוטאניים מגוונים התורמים והיעילים לטיפוח וטיפול העור והשיער. כל המוצרים בסדרה הם ללא SLS/SLES , ללא סולפטים, ללא פארבנים וללא פורמלהיד.

מרכך פורטה 60% אלוורה- אקסטרה לחות

פורמולה אנטי אוקסידנטית עוצמתית להזנה, ריכוך וטיפוח דינאמי של השיער. תחליב המרכך הייחודי מעניק לחות אינטנסיבית המבוססת על תמצית אלוורה בריכוז בלעדי ומנצח של 60%! המרכך מחליק את השיער ומעניק לו שכבת מגן וברק אקטיבי. המרכך תורם לגמישות וחיוניות, סידור קל ומגע רך ונעים בניחוח משגע.

עוד בסדרה

שמפו פורטה 60% אלוורה- לשיער יבש ופגום

פורמולה אנטי אוקסידנטית עוצמתית להזנה, חיטוי וטיפוח דינאמי של השיער. תחליב השמפו הייחודי מעניק לחות אינטנסיבית המבוססת על תמצית אלוורה בריכוז בלעדי ומנצח של 60%! הממריצה את זרימת הדם לקרקפת, מזינה ומעשירה את זקיקי השיער בוויטמינים ומינרלים חיוניים לצמיחה והתחדשות. השיער הופך רך ומחוזק בניחוח ממכר ובמגע רך ונעים.

עוד בסדרה

שמפו אלוורה לשיער רגיל עד יבש

שמפו אלוורה- לשיער רגיל עד יבש

מרקם קטיפתי מנצח של בריאות, יופי והגנה יוצאות מן הכלל לטיפוח טבעי איכותי ויעילות מוכחת. השמפו מנקה ומטהר את עור הקרקפת והשיער, עוטף בברק מגן ומעניק מגע מלטף ורך. הפורמולה מזינה את עומק הרקמות בלחות מרוכזת, חומצות שומן וויטמינים להבטחת מראה שיער בריא וחיוני.

עוד בסדרה

שמפו משקם אלוורה לשיער פגום

שמפו משקם אלוורה ליטר- לשיער פגום ולשיער שעבר החלקה​

פורמולה אנטי אוקסידנטית מרוכזת להזנה ושיקום דינאמי של השיער, תורמת להמרצת זרימת הדם לקרקפת ולבניית קרום התא וחידוש הרקמות. השמפו מעולה למזעור נזקי שמש, צביעה והחלקה. ומעניק חיזוק והגנה מפני שבירה ופיצול.

עוד בסדרה

ג'ל רחצה אלוורה​

ג'ל רחצה אלוורה

ג'ל רחצה במרקם קטיפתי מפנק, להתחדשות וגמישות עור אופטימליים. הג'ל מכיל רכיבי טבע אנטיאוקסידנטיים עוצמתיים לניקוי מושלם. מעשיר ומזין את הרקמות בלחות מרוכזת, לעור חלק ורך, זוהר בחיוניות ובניחוח משגע.

 

עוד בסדרה

עוד על הסדרה

אלוורה אורגנית
וואוו. מה לא נאמר כבר על אלוורה? אולי הצמח הנחקר ביותר, מכיל מעל 200 רכיבי הזנה ונמצא כבעל סגולות פנטסטיות לשדרוג ותמיכה בתהליכים ומנגנונים בגופנו.

האלוורה, אותו נוזל פלא ירוק-שקוף, בעל פוטנציאל לשקם, להטיב ולשפר את המרקם, המראה והאיכות של השיער. יש לו תכונות ניקוי עוצמתיות ובד בבד, הוא עדין מאד ואינו גורם לרגישויות.

האלוורה יעילה במניעת חסימה של זקיקי השיער ושיפור זרימת הדם לקרקפת להתחדשות והתעוררות של השיער, נספגת ביעילות ובמהירות ברקמות מזינה ומעשירה ברכיבי מופת כמו ויטמינים ומינרלים חיוניים.

סליקה מאובטחת

אנו ב ROOTS משקיעים מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. הרכישות באתר מאובטחות ומנוטרות בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי. ROOTS מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

למדיניות הפרטיות שלנו

מבצע:משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

הטבע מגיע עד אליך… ואנחנו מחויבים להביא אותו כמה שיותר מהר!

אנו עושים כל שביכולתנו לצמצם את זמני הטיפול והמשלוח ועומדים איתך בקשר ישיר לעדכון מסירה.

אתר `ROOTS מספק מספר אפשרויות למשלוח ההזמנה ללקוח כמפורט להלן:

  1. משלוח לנקודת איסוף בהתאם למבחר נקודות המתעדכן מעת לעת בעלות 14.9 ₪. זמן אספקה משוער עד 7 ימי עבודה. (על ידי ספק חיצוני).
  2. משלוח לפתח הבית בעלות 25 ₪ זמן אספקה משוער עד 4 ימי עבודה.

מבצע כל רכישה באתר מעל 299 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח עד הבית בחינם!

כל רכישה באתר מעל 250 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח לנקודת איסוף חינם!

אנו מחייבים לפעול לצמצום זמני אספקה ולהגיע בהקדם האפשרי. עם זאת עקב תנאים בלתי צפויים כגון הגבלות וצמצומי עובדים,חגים ומועדים ייתכנו עיכובים בלתי צפויים. אנו נפעל להודיעך על כל שינוי ונוודא שהחבילה הגיעה אליך ונעדכן אותך בזמן אמת על מועד המסירה המוקדם ביותר. תודה רבה על האמון והבחירה בנו.

לחץ כאן למדיניות המשלוחים המפורטת בתקנון האתר

דילוג לתוכן