סל הקניות

קנייה מאובטחת

וואטסאפ

משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

שמפו לשיער דליל​

שמפו לשיער דליל – איך לחזק את השיער כשמופיעה נשירה? 

נשירת שיער היא תופעה שכולם סובלים ממנה, גברים ונשים בשלב כלשהו בחיים מרגישים שהשיער הופך לדליל ושביר. השכיחות של נשירת שיער גבוהה מאד כיום, רבים מחפשים פתרונות שיחזירו את המראה המלא, היפה והבריא לשיער. יש מגוון טיפולים החל מהשתלה ועד דיקור וקעקועי שיער. שיער מלא מעניק בטחון לאנשים, וכשהוא חלש, ההשפעה היא מאד משמעותית על הנפש, עצבות, חוסר בטחון, עד כדי דיכאון. הבשורות הטובות הן שנשירת שיער ניתנת לטיפול ואפשר להשיג הטבה נראית עין יחסית בקלות ובאופן טבעי. איך עושים את זה? התשובות בהמשך הכתבה

 

מה גורם לשיער חלש ודליל ונשירת שיער? 

שיער שהופך לדליל וחלש, נוטה לנשירה, בעצם תוצאה של בעיה כלשהי בגוף. לפעמים זה מחסור בוויטמינים או מינרלים, לעיתים שגרה של מתח ולחצים או מקרה טראומטי אבל השורה התחתונה היא שכדי להשיג שיפור משמעותי, יש צורך לטפל בבעיה ולא רק בסימפטום המרגיז. ניתן לטפל בנשירת שיער באופן טבעי ויעיל וגם להשיג תוצאות לאורך זמן. חשוב לשלב תכשירים איכותיים לחפיפה והזנה של השיער יחד עם תוספי תזונה ייעודיים למילוי חוסרים (אם בדיקה מעלה שאכן קיים חוסר כזה)

נשירת שיער יכולה לנבוע מגורמים שונים: טיפולים כימיים מאד נפוצים כיום, אשר שוברים את השערה ומשנים את אופייה כמו החלקה, סלסול, צביעת שיער וכד'; תזונה חסרה או לקויה שיוצרת חוסרים של וויטמינים ומינרלים חיוניים. שמירה על צריכה יומית מותאמת, מומלצת לתפקוד תקין של הגוף משפיעה ישירות על השיער שלנו המראה, החוזק והצמיחה; לגנטיקה כמובן יש חלק חשוב בקביעת מראה השיער ובריאותו, אך אינה גורם בלעדי; שינויים הורמונאליים בגוף שיוצרים חוסר איזון כמו הריון ולידה; שינויים משמעותיים בגוף כמו ירידה קיצונית במשקל, מחלה או תרופות מסוימות; מצבים נפשיים כמו לחץ מתמשך ועוד.

הפתרון: שמפו טיפולי לנשירה ושיער דליל 

חנויות הפארם והסופרים מציגות מבחר עצום של מוצרי טיפוח לשיער, ואולם ברובם תמצאו רכיבים מלאכותיים בעלי פוטנציאל להזיק ולפגוע ברקמות ובתאים, שבשימוש יום יומי ולאורך זמן, עשויים לעורר אלרגיה וגירוי. רכיבים אלו עשויים להשפיע על טיב השיער ותהליכי צמיחתו. מוצרים עשויים להריח נפלא, ולהות במרקם נהדר אבל בפועל אין בהם שום  תועלת לשיער ואף פוטנציאל הרס. המלחים למשל, הנמצאם תדיר במוצרי טיפוח לשיער, חודרים לעומק שכבות עור הקרקפת, מקדמים יובש ופגיעה באיכות השערה. התוצאה של שימוש עקבי היא לרוב שיער חלש יותר, שביר ואף דליל יותר, חסר ברק וחיוניות ובעל קצוות מפוצלים.

הפתרון המיידי הוא להקפיד על שימוש בשמפו טבעי לאחר שבדקנו שאינו מכיל מלחים, סולפטים ופראבנים, שיתרום להזנת עור הקרקפת ברכיבי טבע כמו שמנים וויטמינים. הבסיס לצמיחת שורשי שיער הוא המפתח להשגת שינוי נראה לעין ושיער מחוזק ובוהק.

שמפו נגד נשירה לשיער – המלצות 

מוצרי רוטס מכילים רכיבים טבעיים עוצמתיים ויעילים מאד לתמיכה בטיפוח שיער איכותי וממוקד. רוטס מקפידה לבסס את מוצריה על שמנים טהורים, תמציות בוטאניות, חלבונים, מינרלים וויטמינים שהוכחו כחשובים ויעילים מאד לתמיכה בחיזוק השערה ומשולבים במרבית הטיפולים הטבעיים בנשירה הקיימים בארץ ובעולם. מוצרי טיפוח השיער של רוטס אינם מכילים חומרים בעלי פוטנציאל להזיק לשיער ואיכותו לטווח הרחוק כמו מלחים, פארבנים, SLS ועוד.

סדרת סרפד וקיק של רוטס פיתוח חדש המבוסס על תמצית סרפד ושמן קיק שחודרים לעומק עור הקרקפת ומזינים את בסיס השערה ברכיבים חיוניים התורמים לחיזוק ושיפור מראה השיער. שורש השערה זוכה לקבל תמצית טבע מרוכזת ופעילה המשיגה תוצאות ניראות לעין למראה שיער יותר חזק, מלא ויפה.

שמן הקיק ידוע ונחקר רבות כמעודד צמיחת שיער והמשיב לשיער את החיוניות שלו. השמפו של רוטס, המכיל חומרים טבעיים בלבד, תורם לחיזוק השערה והשורש ובכך תורם לצמצום השפעת גורמי נשירה.

סדרת סרפק וקיק מיועדת ליצירת תנאים אופטימליים לעידוד התחדשות זקיקי השיער וביסוסו, הסדרה מכילה רכיבים מרוכזים בעלי השפעה עוצמתית כמו חומצות אמינו, ויטמינים ומינרלים טהורים החיוניים לשימור והגנה על שיער מחוזק, בוהק וחיוני. ניתן להשיג שמפו טבעי לשיער דליל וגם מסכה מרוכזת לשיער דק וקרם לחות ללא שטיפה לטיפוח אופטימאלי וסידור נוח מהלך היום.

סדרת המפ וקולגן של רוטס – מבוססת על ריכוז גבוה של חומצות שומן, מינרלים וויטמינים הידועים בחשיבותם לתהליכי לביסוס מראה שיער מלא וחיוני. הפורמולה מעניה מנת לחות מרוכזת במיוחד שהשפעת ניכרת במיוחד בשיער בסובל מיובש וחספוס. בנוסף לכך, השמפו מעניק לשיער ברק, לחות וגמישות. 

מומלץ להשלים את הטיפול באמצעות מוצרים נוספים לטיפוח טבעי ויעיל לשיער, כמו מסיכת סרפד וקיק של רוטס,  מסיכת קרטין וארגן ועוד. 

באתר הבית של רוטס, מלבד מוצרי שמפו לשיער דליל לנשים ולגברים, תמצאו גם מגוון רחב של מוצרים לשיער מרכיבים טבעיים, ביניהם מוצרי שמפו לטיפול ושיקום כל סוגי השיער; קרמי לחות המספקים שכבת הגנה טבעית לשיער; מסכות משקמות ועוד. כל המוצרים שלנו איכותיים מאד, מיוצרים כחול-לבן בישראל ואהובים מאד על ידי קהל לקוחותינו הנאמן ב-40 השנים האחרונות.

כאמור, לצד שמירה על שגרת טיפוח איכותית וטבעית, חשוב גם לבדוק באופן מקצועי מהו הגורם לנשירה ולטפל בו די להשיג תוצאות אופטימליות לאורך זמן.

אז אם אתם מחפשים שמפו טיפולי לנשירה ולשיער דליל, הגעתם למקום הנכון! צוות האתר שלנו עומד לרשותכם בכל שאלה! נשמח לסייע בכל עניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סליקה מאובטחת

אנו ב ROOTS משקיעים מאמצים רבים באבטחת מידע ושמירה על פרטיות הלקוח. הרכישות באתר מאובטחות ומנוטרות בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם ומבטיחה רכישה מאובטחת בכרטיסי האשראי. ROOTS מאפשרת ללקוחותיה לרכוש מוצרים באופן מקוון באמצעות מערכת סליקה אוטומטית. כל תעבורת המידע הרגיש מוצפנת בפרוטוקול SSL המגן על המידע, שהוא פרוטוקול ההצפנה המקובל ביותר בכל העולם.

למדיניות הפרטיות שלנו

מבצע:משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 299₪

הטבע מגיע עד אליך… ואנחנו מחויבים להביא אותו כמה שיותר מהר!

אנו עושים כל שביכולתנו לצמצם את זמני הטיפול והמשלוח ועומדים איתך בקשר ישיר לעדכון מסירה.

אתר `ROOTS מספק מספר אפשרויות למשלוח ההזמנה ללקוח כמפורט להלן:

  1. משלוח לנקודת איסוף בהתאם למבחר נקודות המתעדכן מעת לעת בעלות 14.9 ₪. זמן אספקה משוער עד 7 ימי עבודה. (על ידי ספק חיצוני).
  2. משלוח לפתח הבית בעלות 25 ₪ זמן אספקה משוער עד 4 ימי עבודה.

מבצע כל רכישה באתר מעל 299 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח עד הבית בחינם!

כל רכישה באתר מעל 250 ₪ (עלות מוצרים ללא משלוח), מזכה במשלוח לנקודת איסוף חינם!

אנו מחייבים לפעול לצמצום זמני אספקה ולהגיע בהקדם האפשרי. עם זאת עקב תנאים בלתי צפויים כגון הגבלות וצמצומי עובדים,חגים ומועדים ייתכנו עיכובים בלתי צפויים. אנו נפעל להודיעך על כל שינוי ונוודא שהחבילה הגיעה אליך ונעדכן אותך בזמן אמת על מועד המסירה המוקדם ביותר. תודה רבה על האמון והבחירה בנו.

לחץ כאן למדיניות המשלוחים המפורטת בתקנון האתר

דילוג לתוכן